Veelgestelde Vragen

Heb je een vraag? Misschien hebben we het antwoord al voor je klaarstaan!Bekijk hieronder de meest gestelde vragen over bestellingen, verzending, retouren en meer.

Bestellingen

KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN?

Helaas kunnen we geplaatste bestellingen niet wijzigen. Je hebt wel 14 dagen bedenktijd om online aankopen te retourneren. Let op: voor retourzendingen betaal je een verwerkingskosten van €37 en de oorspronkelijke verzendkosten worden niet terugbetaald. Voor wijzigingen of annuleringen binnen deze periode, contacteer ons hier.

KAN IK MIJN BESTELLING AANPASSEN OF ANNULEREN?

We bieden geen directe omruilservice aan, maar je hebt wettelijk recht op 14 dagen bedenktijd voor online aankopen. Binnen deze periode kun je artikelen zonder opgave van reden retourneren. Voor een andere maat of kleur plaats je een nieuwe bestelling en retourneer je het oorspronkelijke artikel. Eventuele kortingen blijven behouden bij herbestelling van hetzelfde model. Volledige terugbetaling volgt na ontvangst in ons magazijn.

Verzending & Retouren

NAAR WELKE LANDEN LEVEREN JULLIE?

Wij leveren in Nederland, België, Duitsland, Zwitserland, Griekenland, Spanje, Frankrijk, Portugal en Luxemburg.

Alle bestellingen worden zorgvuldig verwerkt en verzonden naar adressen in Nederland, België, Duitsland, Zwitserland, Griekenland, Spanje, Frankrijk, Portugal en Luxemburg. Internationale verzending buiten deze landen is op dit moment niet beschikbaar.

Voor vragen over mogelijke levering naar andere landen, neem contact met ons op.

HOEVEEL KOSTEN DE VERZENDKOSTEN?

• Standaard verzending: 6,80
• Gratis verzending vanaf €79! 📦

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

WELKE VERZENDMETHODEN BIEDEN JULLIE AAN?

Je ontvangt automatisch track & trace informatie om je pakket te volgen.

Account

MOET IK EEN ACCOUNT HEBBEN OM TE BESTELLEN?

Nee, een account aanmaken is niet verplicht, maar wel sterk aanbevolen. Met een account heb je toegang tot je bestelgeschiedenis, kun je eenvoudig je adressen wijzigen en je pakketten sneller tracken. Daarnaast houd je je automatisch op de hoogte van nieuwe producten en exclusieve aanbiedingen.

SLAAN JULLIE MIJN BETAALGEGEVENS OP?

Absoluut niet. Wij hebben nooit toegang tot je betaalgegevens. Deze worden volledig afgehandeld door Mollie, een beveiligde betalingsservice. Je bankgegevens zijn daarom volledig veilig en worden niet door ons opgeslagen.

Betaling

WELKE BETAALMETHODEN ACCEPTEREN JULLIE?

WELKE BETAALMETHODEN ACCEPTEREN JULLIE?

Wij maken online betalen zo makkelijk en veilig mogelijk. Daarom werken wij samen met de meest vertrouwde betaaldiensten.

Nederlandse Favorieten
• iDEAL - Direct en veilig betalen vanuit je eigen bankapp

• Bancontact - Voor onze Belgische klanten

Internationale Kaarten

• Visa, Mastercard & American Express

• Alle creditcards wereldwijd geaccepteerd

Smart & Snel
• Apple Pay - Betaal met één tik

• Google Pay - Android-vriendelijk

• PayPal - Vertrouwd wereldwijd

Flexibel Betalen
• Klarna - Nu kopen, later betalen

• Sofort - Directe bankoverschrijving

Veiligheid Gegarandeerd

Alle betalingen worden verwerkt door Shopify en Mollie - twee van Europa's meest vertrouwde betaalplatforms.

Neem contact op

Heb je vragen over je bestelling, of een algemene vraag?